Friday, April 25, 2008

Holiday ker?

Hi~

Since aku kerja d tempat baru ni kan, macam xda masa suda mo posting banyak2. Sentiasa busy and ada saja yg mo d buat...BEST!

Tomorrow aku kena suruh p Garama lagi..tinguk munyit Bayau tu, ikut group si Wan.

Yg boringnya aku pigi sama GM yang suda tua bangka tu..huhuhu...malas nya beta! Ikut hati x kuasa aku tapi sudah disuruh boss kan ikut sajalah...sigh~. Kitai si Wan, patut dia pun ikut tapi pandai dia kasi excuse. Boss pun akur. CILAKAK!

I dunno why kan, semenjak dua menjak ni mataku buruk sungguh! Belum sampai jam 2230 aku sudah mengantuk. Mataku yang jelita ini mesti rasa x mampu untuk di buka lama2. Pasal tu la aku termiss cerita Desperate Housewives last Tuesday, damn it! Yang Wednesday pun hampir2 aku termiss CSI, seb baik aku paksa juga sampai berair mata menahan ngantuk ni.

Lupa pula aku bagi tau. Aku reunited balik sama si Wan and Alex - my old colleague from PB office dulu. Siok eh, jadi balik persatuan 'geng asap'..har har har! Oyeh, oyeh!

I guess ini ja dulu for today. Bisuk aku post lagi b4 pigi Garama sama di tua bangka itew...oh tidakzzzz!

DARN~

No comments: