Thursday, April 17, 2008

Ku Menanggung Derita...

I dunno why lately kan banyak sangat sakit yang datang kat aku. Dah la batuk, selsema segala, sekarang joint kat peha aku pulak buat hal. Tadi pagi aku bangun dah rasa sakit. Tapi aku ingat sakit cam tu jer. Sekarang sakit dia dah lain macam nih..rasa macam sprained gitu. Xleh gerak kuat sangat. Tapi malas la aku nak ambik MC, kang dikata mengada-ngada plak kan. So aku tahan jer la wlupun bergelut with kesakitan yang melampau ini. Huh!

in 15 minutes time I'm off for an interview. Aku main redah je bagitau boss tadi aku nak kuar. Aku x dulik...macam mana pun aku nak pegi jugak interview tu. I WANNA GET OUR OF HERE and I think that today is my big chance.

Adus...sakitnya joint ku ini!


Adios!

1 comment:

FF said...

sabo sabo. cian dea ;((

nnt gi klinik ok.