Saturday, April 5, 2008

Sick...

Semalam aku rasa weak, had a bad headache, bersin giler and very sleepy. After makan light light aku telan panadol. It only took less than 30 second for me to reach slumberland. Came this morning, my sneezing makin teruk, naik lagi satu level - coughing non stop. Sudah...penyakit dah mariiiii....batuk selsema menyerang diriku!

Kalau setakat selsema aku x kisah...tapi I really hate coughing. It gives pain to my throat and chest. Nak tido pun x senang, asyik uhuk huk..uhuk batuk cam sial! Aaaaarrrrggghhhhh! I hate this fucking cough!

Afterwork nak gi beli ubat lah.

Malam ni Konsert Akademi Fantasia yang bertemakan Rock Kapak (who the hell invented the word Rock Kapak anyway?). I hope I'm well enough to sit through.

Another mission is to eat Ngiu Chap panas2..kasi pedas lebih sikit *drool*. Maybe my blocked nose will be gone after that...

Toodles!

No comments: